divendres, 1 de maig del 2009

I si fos?


Normalment no en faria cas d'una persona així. Simplement miraria cap a un altre costat però tinc un problema... sóc curiosa i de vegades magradaria saber què o qui hi ha darrere.

Segurament estic equivocada però i si fos una persona que coneixo? M'agradaria que em saludés. Porta uns mesos donant voltes per aquí però ni tan sols m'ha dit: hola. Bé, o pot ser és una persona per conèixer. I per què no presentar-se? Pot ser interessant saber què li interessa tant d'aquest lloc.

Suposo que a les persones el que ens mou moltes vegades és el "morbillo" eixe de veure els demés per un foradet, com si no ens acabàrem de creure que quan tanquem una porta, darrere hi ha moviment. I llavors, quan l'obrim, per art de màgia les coses han canviat i els que ens expliquen els demés és com una història inventada de cop. Ara està de moda fer aquestes coses gràcies a les noves reds socials en les quals pots veure o fins i tot seguir el minut a minut de cada persona.

Però suposo que tota persona curiosa li és difícil no caure en la temptació de vigilar a les persones que l'envolten. A més com diria el meu amic Starh, en certa manera qui escriu un bloc és perquè és un exhibicionista. Al principi no hi estava d'acord perquè tampoc em considere una exhibicionista al més pur estil però si ho penses bé, sóc una exhibicionista. M'agrada que la gent entri i llegeixe les meves històries.

Pot ser el que em molesta més és no saber qui entra quan sé que el podria conèixer.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Potser aquesta persona entra tant perquè també creu que et coneix...

MeiAlbiol ha dit...

SILENCI Hola bonica!!!

M'agrada la teva teoria... creu que em coneix però no he té sap segur... entra perquè pot veure coses que no hi són a la superfície de la persona...

Doncs... si això li fa profit XD Bon profit! És igual no tinc res que amagar XD
Un petonàs!

en veu baixa ha dit...

Açò dels blocs té el seu puntet de misteri. Si passa tant per ací serà perquè li agraden els vols de la gavina, cosa normal :-)
Per cert, m'agrada molt la foto d'aquest apunt.

MeiAlbiol ha dit...

en veu baixa Hola!! Gràcies XD De vegades li costa alçar el vol... però ho intenta :)

Doncs la foto no sé d'on la vaig treure, suposo que googlejant la vaig veure i la vaig ficar a la base de fotos. A mi també m'agrada molt.

:-*