dimarts, 31 de juliol del 2012

La bici

M'encanta anar en bici. Fa uns mesos pel Facebook anava circulant una imatge d'una bicicleta amb tots els beneficis que comporta i la veritat és que està molt encertat.

Al principi l'utilitzava moltíssim per anar a treballar ja que no tinc carnet de cotxe i moltes vegades l'autobús va més lent que cap altra cosa. Després l'agafava a sovint per a anar als llocs (més fàcil i ràpid que caminar). I ara mateix, a més a més, l'agafo per plaer.

La veritat és que a mi em fa molta companyia i m'agrada la sensació de l'aire a la cara, la agilitat a l'hora de girar per les cantonades dels carrers i després carregar-la amb totes les bosses de la compra o llibres. La meva esquena també està molt contenta per això últim.

L'única cosa que fa un mes que no la puc utilitzar perquè es fa desinflar i no tenia la bomba per a fer-ho fins avui.
Només m'he alçat, ho tenia clar. Avui era el dia d'arreglar la bicicleta i començar a pedalejar. Doncs, definitivament abandono... no ho he aconseguit de cap manera!!!

Resulta que tinc el "pitorret" de la càmera desviat i no acaba de encaixar en la bomba. El resultat de tot això ha estat: punxant la roda (perquè no podia tenir quetes les mans i he intentat llevar-la a lo bèstia...) i jo tota roja de l'esforç (a part de suada, sabeu que avui és el dia més calorós de tot el estiu?).

Segurament em tocarà portar-la al ciclista :(