dimarts, 5 de febrer del 2008

Tornar-hi com si res no hagués passat

Inici. Demà de matí tornaré a una vida com si res no hagués passat. Ho tinc clar i ho vaig a fer. Poca cosa em queda d'allò... puc dir que és trist com reacciono i segurament amb els anys ho veuré d'un altra forma. Des d'un altra perspectiva però ara no ho veig d'un altra forma possible.

Records. Fa uns mesos pensava que les coses haurien pogut ser diferents. Més fàcils perquè som persones civilitzades. Ara tot allò que em vaig dir i que em va dir ja no té sentit. Les paraules en sí ja han deixat de significar alguna cosa. I com ja no signifiquen res, ja no tenen cabuda dins del meu món.

Llàstima. Llàstima de tot allò que ben bonic va ser. Llàstima perquè la idea que tenia jo d'ell era ben diferent. Tant que casi casi començo a personalitzar els missatges, cosa que no volia fer perquè cada reflexió es pot aplicar a més gent. Llàstima perquè ja començo a pensar que no vam ser res.

Indiferència. És la sensació que a partir d'ara tindré. Per què? Doncs perquè tota consideració o estima que li podia guardar en aquests moments ja no està. Per què? Encara no sé, és un cúmul d'històries, de situacions, de paraules... d'accions que no m'han agradat d'ell. Pensava que no ho anava a saber? Bé... el món és com un mocador (diuen) i és cert. Sense voler te'n enteres de tot.

Destí. Bona sort i que sàpigues que no et guardo rancúnia. Sincerament no érem l'un per l'altre i no es pot fer res quan s'és així. Sigues feliç.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Crec q es la mijor forma de dexar-ho q e vist mai... de vritat... m'agradat molt. i gràcies pel comentari! petons valenciana, indiferència i anims ^^

Juanra ha dit...

Això du records... Pot ser ara estiguis malament un temps, però una vegada ses coses quedin al passat t'en adonaràs de que s'està millor tot sol que amb gent que no està feta per tu.

Vagi be, petons

Anònim ha dit...

Amb els anys les coses es veuen de manera diferent, tot es calma, i és difícil no sentir una mica d'estima, de carinyo, per qui hem tingut a prop.
De totes formes, com diu la cançó, "bon vent i barca nova", que potser siga una dita de pescadors...:)

MeiAlbiol ha dit...

La veritat és que avui ho he pensat en calma i la meua reacció no ha estat bé.

Amb el temps suposo que tot passarà i com diu en veu baixa, el nou vent i una barca nova ho farà millor.

De totes formes... moltes gràcies :D