dijous, 26 de juliol del 2012

Pinterest

http://thebeautydepartment.com/2012/02/mani-monday-double-feature/
Avui torne amb el propòsit de tornar més a sovint. Fa un any també vaig pensar el mateix però aquesta vegada m'agradaria que fora més a sovint.

Amb l'excusa que l'any vinent tindré una assignatura sobre la blogesfera, m'agradaria seguir escrivint. A més, fa unes setmanes em van explicar que la millor manera de fer-se veure és escriure un blog (perquè dins d'una cerca en Google surt millor posicionat).

Bé, avui vinc per a deixar un enllaç a una pàgina molt interessant: Pinterest. És una pàgina sobre gustos i aficions però que es poden trobar coses molt curioses: des de fotos artístiques fins a minitutorials de manualitats. Jo em quede amb aquest últim que és el que m'interessa.

Com tot, cada pàgina és interessant segons el ús que se li dóna i en el que estàs interessat.