dimecres, 5 de setembre del 2012

Pin&Pon vs. Play Mobil

Entre les coses estranyes que m'han passat aquest estiu hi ha una que mereix menció al bloc.

Estava jo estudiant a la biblioteca preparant els exàmens de setembre, com sempre, quan un xic jove (17-16 anys) es va asseure al meu costat. Al principi no li vaig fer molt de cas perquè per a estudiar solc dur taps ja siga en casa o en la biblio. Doncs bé, em va dir:

- Perdona et puc fer una pregunta?
Em vaig treure els taps - Sí, clar.
- Primer em dic jove X -no me'n recorde del nom de l'impacte que em va fer la pregunta- i tu?
- Jo em dic Mireia.
- Quin nom més bonico -en eixe moment vaig pensar que lligava en mi o que intentava guanyar-se una aposta- Mira, estic fent un treball i no et sorprengues pel que et vaig a dir. -En eixe moment vaig pensar que em preguntaria per la meua vida sexual, ho jure. -Qui guanyaria si es barallessen un Pin&Pon i un Play Mobil?
- Per a quina assignatura és això?
- Per a Castellà.
La granja de Playmobil
En serio, si la meua professora m'hauria fet fer un treball sobre això en setembre l'hauria matat. El més normal és fer una redacció sobre la Celestina o Don Quixot però sobre Pin&Pon vs. Play Mobil, qui?

En aquell moment ja vaig esclafar a riure. La situació era molt irreal però li vaig contestar. Play Mobil sense cap dubte: en la quantitat de peces i accessoris que té alguna podria amb el Pin. A més, més endavant vaig fer la mateixa pregunta a un altra persona (clar, em vaig quedar pensant, és el que fa el avorriment) i em va dir: el Play Mobil és un adult i el Pin&Pon un xiquet.

Bé la meua resposta li va agradar tant a eixe alumne inquiet que al final em va donar dos petons. Ara sí que podia malpensar, no sóc molt creguda però sí desconfiada ja que d'això que diuen "sex appeal" s'ho van deixar dins de la bossa.

Vosaltres què penseu, Play Mobil o Pin&Pon?