dimecres, 22 de juny del 2011

Buscar treball

Aquesta setmana passada em vaig meravellar de les bondats del sistema de recerca de treball estatal o dit més comunament SERVEF. És tota una odissea que un poc més i em dono per vençuda... i encara no he acabat.

Sabieu que només us donen treball dins de la vostra zona? Que només vos ofereixen treball d'allò que vosaltres heu dit, és a dir que si busqueu treball com a cambrer, només us cridaran en cas de trobar una feina com a cambrer? Si hi ha qualsevol altra feina que podeu fer com a dependenta d'una botiga, oblideu-ho, o com a peó (a més de treballar en una obra també pots treballar netejant carrers, muntant espectacles, etc. feines que només necessites el graduat escolar), doncs oblideu-ho.

Després de saber la crua realitat està la gran virtut de la paciència i de no enviar a la merda al funcionari que tens davant. Perquè se n'ha de tindre molta de paciència. A mi em va tocar una que em va fer sentir la persona més estúpida de la sala, a més de no tindre feina, estúpida. Però també he de dir que no tots són així, qui té ganes de treballar treballa i gràcies a eixes persones amb ganes de treballar em van tornar les ganes de seguir endavant amb l'odissea. Bàsicament perquè a través del SERVEF surten totes les places temporals d'edificis públics i que estan molt bé.

Ara fa falta que m'agafen...

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Anar al Servef és anar a fer el paperot, i amb una mica de sort, trobar alguna cosa decent. Fa temps llegia que pel Servei Valencià només hi entren el 3%, la cosa no haurà canviat gaire.

Sort amb l'odissea. A Ulisses li va costar deu anys però a les postres va retornar a Ítaca.

Entretingut i curiós el bloc, d'altra banda.

Òscar

Anònim ha dit...

M'ho dius o m'ho contes. Este matí m'ha tocat lidiar amb "Hacienda-somos-todos" i amb Correus. Matí perdut!

Sort en la búsqueda! sempre hi ha un treballet esperant per a les ànimes icansables!

MeiAlbiol ha dit...

Gràcies Òscar pel comentari XD La veritat és que a mi aquesta Odissea no m'ha servit per a res al cap i a fi.

La conclusió que trec de tot això, la forma més viable de trobar treball és la de tota la vida, mà de currículum i a fer kilòmetres.

I Anònim, tens tota la raó. Anar aquests lloc significa perdre tot el matí per a no aclarir res o per a fer una "xuminà" que diem al meu poble.

Gràcies pels comentaris ;)