dimecres, 18 de juny del 2008

La cançó

Quan vaig començar a escriure aquest bloc vaig explicar el per què de la gavina. Li tinc molt bon record a aquesta habanera, és com tornar a l'institut i cantar-la un altre altre cop. La veu de Marina Rossell (que jo sempre havia pensat que era Mª del Mar Bonet!) m'agrada moltíssim cada vegada que l'escolto. Suposo que deu ser perquè en eixos moment solto la meua veu i intento cantar com ella... en jerga de cantaires seria posar bé la veu que és quan una més disfruta cantant. Un só directe, sense frixions (no hi ha roce vamos :P).

Doncs avui he aprés un altra cosa, a posar música al bloc, així que no hi ha res millor que posar a Marina Rossell?



Sincerament hi ha un altra cosa millor també, posar la versió de Josep Maria Cantimplora, la gallina folladora! No és millor que l'anterior però quan una l'escolta per primera vegada la sorpren.



Pregaria que els menors de 18 anys no l'escoltaren...

1 comentari:

Anònim ha dit...

Jo com sóc major de 18 he escoltat les dos :-) Molt xules, sobretot la de la Rosell.
(Doncs ja que has aprés, m'hauràs d'ensenyar a mi a posar música al bloc...)