dimecres, 18 de juny del 2008

Premi Pedraforca!

Avui he tingut molt bon despertar gràcies a la Lucrècia. El meu ritual per a llevar-me les lleganyes és: alçar-me del llit, lavabo, cuina a pel café al micro, encenc l'ordinador, cigarret, cuina a pel café que ja ha acabat i llegir la premsa i els blocs. I la meua sorpresa ha estat que m'ha atorgat el Premi Pedraforca!


Em fa molta il·lusió perquè és el meu primer premi i sincerament no sabia ni que existia. El primer Pedraforca el va atorgar l'striper amb motiu del seu primer aniversari.





Les Normes d'aquest premi son les següents :
  1. S'atorgara a blocs escrits en Català, que a opinió de el que l'atorgui sigui un bloc de qualitat, per els seus continguts, tant literaris, personals o d'entreteniment.
  2. Cada premiat podrà fer entrega de 3 premis .
  3. La imatge del premi si es possible es penjara al bloc.
La veritat és que no conec a tants blocs a qui atorgar-lis el premi. Fa poc que vaig començar i va ser perquè el meu amic En veu baixa em va animar, abans aquestes coses les escrivia a un espai personal. En l'anterior hi havia un intrús que creia que era el centre del món i que tot el que deia anava directe a ell. Podria dir que aquí estic com dins d'un núvol que em lleva els prejudicis i em deixa treure fora tot allò que d'alguna manera tinc dins. Sense judicis, sense normes socials, sóc jo d'alguna manera.

Així que jo l'atorgue a:
Moltes gràcies Lucrècia pel premi i que sàpigues que tens tota la raó, les dones (no) som tant complicades, parlant ens entenem tots.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Ostres! Moltes gràcies dona rebel·lada! Aquestes coses em fan molta il·lusió i també m'empenyen a continuar escrivint al blog. Estic de final de carrera però tan aviat com pugui publico el post amb els meus tres nominats.

Ah! I gràcies també per l'enllaç a Olleta de Verdures!

Moltíssimes gràcies! Me'n vaig molt contenta a fer l'examen. :)

Anònim ha dit...

Moltes gràcies, xiqueta :-)